Tuesday, May 21, 2013

Freebies from The Face Shop : T.O.P Girl Kit

Semalam, saya bawa Amrsyar jalan-jalan di Kinta City. Since babah dia sibuk dengan  kursus di PD, so terpaksa la saya bawa budak ni keluar jugak. Kesian dia asyik terperap kat rumah. Baby umur 9 bulan pun kena tengok dunia luar jugak. Sambil jalan, saya sempat collect freebies dari The Face Shop. 


Comey kan freebies ni. Dalam beg kertas ni ada 7 sample. Ada eye gel, masks, sun cream, bb cream dan cream. Kira berbaloi lah saya isi borang dan masuk peraduan untuk jadi model The Face Shop. Haaaaaaaaaaa jadi model !!! Actually niat masuk peraduan ni sebab nak freebies ni je. Tak ada sebarang niat atau harapan pun nak jadi model The Face Shop. Umur dah nak masuk 30 an opsssssss 20 an, anak dah sorang, harapan nak jadi model dah tertutup.

Contoh print out bukti anda dah join contest
Ok la..for those yang berminat, sila buka akaun FB dan type Thefaceshop Malaysia and isi apa yang patut. Lepas tu, print out bukti anda dah sertai peraduan tersebut. After that, sila ke kaunter The Face Shop yang terdekat untuk collect freebies anda. Senangkan?!!!!

Sekian dahulu seisi "sharing is caring" untuk malam ini. Gud nite all. 

No comments:

Post a Comment